پخش کننده پارچه تترون پلی استر

پارچه تترون پلی استر از جمله پارچه های بسیار ساده و سبک هستند که از نخ تولید می شوند .حدود یک چهارم آن را نیز پلی استر تشکیل می‌دهد .پارچه های تترون در دو نوع کلی تولید می‌شوند: پارچه‌هایی که پنبه دارند و مختص لباس های مردانه استفاده می شوند در نوع دوم از پنبه مصنوعی استفاده می شود که مناسب طرح های فانتزی است.در فروشگاه پارچه تترون میتواند انواع پارچه های مورد نیاز خود را تهیه کنید.

پخش کننده پارچه تترون پلی استر

آشنایی با انواع پارچه تترون

آشنایی با انواع پارچه تترون پارچه تترون در انواع متفاوتی تولید می‌شود که هر مشتری بر اساس نوع نیاز خود از پارچه را انتخاب میکند .این نوع پارچه ها در اندازه های مختلف وجود دارند و همانطور که می دانید مانند هر پارچه دیگری در عرض‌های ۹۰ ۱۵۰ ۱۸۰ هستندو بعد از تولید در عرض های مختلف به مرحله رنگ گیری میروند و به پارچه ها رنگ های دلخواه و متنوع زده می شود و سپس به سمت طاقه کردن پیش می‌روند.

بیش از ۱۵۰ رنگ در پارچه‌های تترون وجود دارد تترون به دلیل لطیف بودن رنگ های متنوع و سادگی در طرح طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در اینجا به چند نوع تترون اشاره می کنیم .

1- تترون برای پیراهن های مردانه و شومیز درعرض ۱۵۰ این نوع تنها بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده‌اند

۲ -تترون برای مقنعه های زنانه ملحفه -چادر- لباس کودکان با عرضهای ۲ و ۳ متر

3- تترون های بیمارستانی که برای لباسهای فرم پرسنل و پزشکان تهیه می‌شود این پارچه بسیار سبک بوده و قابل شستشوی مداوم که این بهترین مورد برای پارچه های بیمارستانی محسوب می شود که مدام باید آنها را ضدعفونی کرد .معمولاً از رنگ‌های آبی -صورتی و سفید نیز استفاده می شود

۴- تترون های کشی که در طول تولید به آنها کش اضافه می کنند که از آن حالت نخی در بیاید و به کشی تبدیل شود و لباس‌های فرم مدارس از دیگر کاربردهای پارچه های تترون می باشد.

فروشگاه پارچه تترون پلی استر اعلا

فروشگاه پارچه تترون پلی استر اعلا پارچه تترون اعلا با رنگ های متفاوت در کارگاه های کشور تولید شده و به فروش عمده می‌رسد .در این سایت پارچه چلوار با برند ایران پوپلین و برای پارچه تترون با برند های آیدین بافت، فخرتکس، بروجرد، سعادت، نانسی، فلور در خدمت شما عزیزان هستیم.

شما نیز می توانید از طریق این سایت و با توجه به نیاز خود در زمینه های مختلف نوع پارچه خود را سفارش داده و یا از طریق شماره تلفنهای مقابل می توانید از قیمتهای بروز های محصولات اطلاع پیدا کنید تا ما آنها را در اسرع وقت به دست شما عزیزان برسانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما