پخش بی واسطه پارچه تترون طرح دار

در میان انواع و اقسام پارچه هایی که در کشورمان ایران تولید می شوند، پارچه تترون از محبوبیت فراوانی برخوردار بوده و کاربرد فراوانی دارد. از این پارچه می توان برای تولید لباس راحتی، لباس بیمارستانی و بسیاری از منسوجات مورد نیاز خانه و آشپزخانه استفاده نمود. شرکت بازرگانی ما یکی از بزرگترین مراکز پخش پارچه تترون طرح دار در ایران می باشد و نمونه های با کیفیت و مرغوب این محصول را در دسترس مشتریان خویش و بسیاری از مراکز تولیدی قرار می دهد.

پخش بی واسطه پارچه تترون طرح دار

ویژگی های پارچه تترون طرح دار

ویژگی های پارچه تترون طرح دار پارچه ها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و هر کدام از آنها کاربردهای خاص خود را دارا می باشند و پارچه تترون یکی از بهترین و عالی ترین نمونه های این محصولات می باشد.
این پارچه در بسیاری از مراکز تولیدی دارای محبوبیت فراانی می باشد و این امر به سبب خصوصیات منحصر به فرد این پارچه می باشد که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می کنیم.

ویژگی های پارچه تترون:

  • این پارچه دارای قابلیت شستشوی بالایی می باشد و شما می توانید چندین و چند بار آن را شسته و دوباره مورد استفاده قرار دهید و نگران این موضوع نباشید که رنگ و انسجام خود را از دست بدهد.
  • این پارچه دارای تنوع فراوانی در طرح و رنگ خود می باشد و شما می توانید بر مبنای سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کرده و خریداری کنید.
  • این پارچه دارای نرمی و لطافت بسیار خوبی است و یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت لباس های تابستانی و راحتی به شمار می رود.
  • پارچه تترون از جمله منسوجاتی است که نسبت به سایر پارچه ها دارای قیمت ارزان و مناسبی بوده و می توان با صرف هزینه ای نه چندان زیاد آن را تهیه کرد.

شرکت تولیدی پارچه تترون طرح دار

شرکت تولیدی پارچه تترون طرح دار در کشورمان ایران کارخانجات و مراکز تولیدی پارچه تترون معتبری وجود دارند که با بهره گیری از جدیدترین دانش و تکنولوژی روز دنیا و بهترین مواد اولیه به عنوان شرکت پارچه تترون به فعالیت مشغول بوده و نمونه های ساده و طرح دار این محصول را تولید کرده و روانه بازار می نمایند.

نوع ساده این محصول معمولاً برای تولید لباس بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد و نوع طرح دار آن برای تولید کالای خواب، سرویس آشپزخانه و حتی لباس های راحتی مخصوص منزل به کار می رود.
شایان ذکر است که برای تولید پارچه تترون از الیافی مانند فلامنت، پلی استر و ویسکوز بهره گرفته می شود که دارای دوام و استقامت بالایی هستند و حتی اگر شما برای مدت های طولانی از آن استفاده کنید باز هم در ساختار آنها مشکلی به وجود نمی آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما