قیمت پارچه تترون طرح دار جدید

یکی از پارچه های بسیار پرکاربرد جهت استفاده برای دوخت انواع مختلف منسوجات پارچه تترون می باشد که در واقع ترکیبی از پلی استر و انواع فلامنت های مختلف است؛ این پارچه در نوع طرح دار جدید آن توسط فروشنده این محصول به خریداران ارائه می‌شود و خریداران عمده و صادر کنندگان می توانند بعد از استعلام قیمت پارچه تترون طرح دار نسبت به سفارش و فروش آن در داخل و خارج کشور اقدام کنند و برای تولید انواع مختلف منسوجات از آن استفاده نمایند

قیمت پارچه تترون طرح دار جدید

تفاوت پارچه تترون با ترگال چیست؟

تفاوت پارچه تترون با ترگال چیست؟ پارچه تترون از پارچه‌های است که برای تهیه آن از الیاف پلی استر ویسکوز استفاده می‌شود و در آن پلی استر با رنگ ها و وزن های مختلف وجود دارد؛ این پارچه بهترین برای تهیه انواع روتختی و لباس پیراهنی و ملحفه مناسب است و از نظر وزنی نسبت به پارچه ترگال بسیار سبک تر و نازک تر می باشد و به همین جهت در تهیه روپوش های مردانه سفید از آن استفاده می‌شود.

از پارچه تترون بیشتر برای کاربردهایی همچون تهیه مقنعه، پیراهن، ملحفه و روتختی استفاده می‌شود در حالی که کاربرد پارچه ترگال در تهیه لباس کار و لباس بیمارستانی و انواع پوشاک مانند فرم مدارس است که از ضخامت بیشتری نسبت به تترون برخوردار است بنابراین ماندگاری آن نیز و طبیعتاً بالاتر خواهد بود.

تراکم تار و پود در پارچه تترون نسبت به پارچه طرح دار اندکی کمتر است و به همین دلیل این پارچه بسیار خنک و مناسب برای تولید کالای خواب است همچنین پارچه ترگال در اثر شستشو نسبت به تترون کمتر آسیب می بیند با این حال هر دو از پارچه های بسیار مناسب و مقاوم هستند و استفاده از آنها در تهیه پوشاک و کالای خواب باعث ایجاد حساسیت پوستی نمی شود.

فروشگاه بهترین پارچه تترون طرح دار

فروشگاه بهترین پارچه تترون طرح دار بهترین پارچه تترون طرح دار در رنگ ها و طرح های مختلف با قیمت مناسب توسط فروشگاه عرضه کننده آن ارائه می‌شود و خریداران می‌توانند از طریق این فروشگاه بهترین این پارچه را که بسیار زیبا و مناسب برای تولید محصولات مختلف است تهیه کنند.

این فروشگاه دارای مقدار زیادی از این پارچه است که نیاز خریداران و صادرکنندگان را به راحتی تامین می‌کند؛ ارتباط با این فروشگاه بسیار راحت و کم هزینه است و شما می توانید از طریق فروشگاه نیاز خود را به صورت عمده تامین کنید.

فروشگاه پارچه تترون برای سفارش راحت تر توسط خریداران اقدام به راه اندازی وب سایت به عنوان فروشگاه مجازی کرده است که خریداران با مراجعه به آن دقیقا همانند مراجعه به مغازه و فروشگاه می توانند انواع مختلف این پارچه را مشاهده و از قیمت آنها نیز باخبر شوند و به این ترتیب خریداران می توانند با هزینه بسیار کم و ناچیز بدون اتلاف وقت از طریق این سایت اطلاعات مورد نیاز در مورد این پارچه و انواع مختلف آن را به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما