فروش پارچه تترون چهارخانه بروجرد

فروش بدون واسطه پارچه تترون چهارخانه بروجرد از طریق اینترنتی امکان پذیر می باشد، توزیع کننده پارچه تترون چهارخانه می تواند از طریق آنلاین و به شکل مستقیم اقدام به فروش این محصول نماید، خریداران نیز پس از مشاهده ی قيمت و رنگ و طرح مورد نظر خود می توانند برای سفارش آن از طریق غیر حضوری و آنلاین اقدام نمایند.

فروش پارچه تترون چهارخانه بروجرد

درباره پارچه تترون چه می دانید؟

درباره پارچه تترون چه می دانید؟

پارچه تترون در رنگ های زیبا و طرح های جذاب به مشتریان ارائه می شود و این امر سبب می شو تا افراد با سلیقه های مختلف بتوانند از آن بهره مند شوند، پارچه تترون از جنس نخی با الياف مصنوعی و همچنین الياف پنبه ای تولید می شود.

جنس پارچه تترون سرد و خنک است و علاوه بر این نرمی و دوام قابل قبول این پارچه باعث شده است که در تولید پیراهن های بچگانه و همچنین مردانه کاربرد داشته باشد. پارچه تترون می تواند به صورت طرح های ساده و فانتزی تولید شود.

ساختار پارچه تترون از نخ و پلاستیک می باشد که درصد پلاستیک آن می تواند متغییر باشد، عرض پارچه تترون در اندازه های مختلفی تولید می شود. از ویژگی های خوب و منحصر به فرد پارچه تترون می توان به ضد حساسیت بودن، دوام و مقاومت بالا در برابر ساییدگی، رنگ ثابت پارچه و سرد و خنک بودن آن می باشد.

ساختار خوب و متراکم پارچه تترون از ویژگی های مهم این کالا می باشد، رنگ پارچه علاوه بر ثبات، یکدست نیز می باشد، از این پارچه برای دوخت پیراهن و یونیفورم استفاده می کنند، البته در برخی موارد دیگر مانند دوخت چادرهای گلدار زیبا نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دوام و ثبات رنگ در پارچه تترون باعث شده است که از این پارچه برای دوخت لباس های فرم مدارس برای دانش آموزان استفاده شود، البته از کاربرد های دیگری که این پارچه به خود اختصاص داده است می توان به تترون های مخصوص برای بیمارستان ها اشاره نمود و برای کودکان با پوست حساس نیز گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

قیمت پارچه تترون چهارخانه رنگی

قیمت پارچه تترون چهارخانه رنگی

اطلاع از قيمت پارچه تترون چهار خانه از طریق غیر حضوری و اینترنتی امکان پذیر می باشد، آگاهی از قیمت پارچه تترون رنگی نیز از طریق مستقیم وجود دارد و خریداران می توانند پس از مشاهده ی قيمت و طرح و رنگ مورد نظر خود نسبت به خرید و سفارش آن اقدام نمایند.

خریداران می توانند با استفاده از روش خرید مستقیم و آنلاین و همچنین به صورت کلی اقدام نموده و هزینه های پرداختی و خرید خود را کاهش دهند. در استفاده از این روش خرید، خریداران هزینه ای بابت رفت و آمد پرداخت نمی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما