فروش بهترین پارچه تترون درجه یک

پارچه تترون نیک از پرکاربردترین پارچه ها جهت دوخت انواع لباس بوده که رنگ بندی های متنوع دارد. فروش پارچه تترون درجه یک در بهترین مراکز و برترین برند های تولید کننده انجام می شود که در ادامه به بهترین مارک ها اشاره خواهیم کرد تا به راحتی بتوانید این پارچه مرغوب و درجه یک را با قیمتی مناسب در متراژ گوناگون تهیه نمایید. البته لازم به ذکر است بدانید بیشترین کاربرد این پارچه برای تولید لباس های بیمارستانی می باشد.

فروش بهترین پارچه تترون درجه یک

بهترین مارک پارچه تترون درجه یک

بهترین مارک پارچه تترون درجه یک پارچه تترون یک پارچه خنک با گرماژ مختلف است که معمولاً برای دوخت انواع لباس های بیمارستانی همچون ملحفه، مانتو، شلوار، پیراهن های مردانه، لباس فرم اداری و… به کار گرفته می شود که در طرح و رنگ آن تنوع بسیار زیادی وجود دارد و به دلیل این که قابلیت شستشو با تمام شوینده ها را دارد، نگهداری آن آسان است. این پارچه کاملاً خنک بوده و قابل استفاده در فصل تابستان نیز می‌ باشد همچنین ضد حساسیت بوده و در پوست ایجاد خارش و تاول نمی کند.

این پارچه توسط برند و مارک های مختلف تولید می شود که می توان به برند آیدین بافت، بروجرد، نانسی، فلورا، سعادت، فخرکس اشاره کرد که تمام این برند ها از بهترین الیاف در تولید این پارچه به کار بردند که معمولاً عرض آن از ۹۰ تا ۱۸۰ جهت دوخت انواع لباس ها می باشد. البته تمامی این برند ها، توسط بزرگترین تولید کنندگان پارچه در کشور تولید می گردد که کیفیت آن ها مورد تایید صنایع پوشاک قرار گرفته است.

همانطور که گفتیم بیشترین کاربرد این پارچه جهت دوخت انواع لباس های بیمارستانی همچون روپوش های پزشکی، لباس بیمار، ملحفه، روتختی و روبالشی است زیرا نگهداری و شست و شو از این پارچه راحت است و به دلیل ایستادگی و فرم خوبی که دارند، برای دوخت روپوش روی بدن به خوبی می نشیند.

خرید پارچه تترون درجه یک اعلا

خرید پارچه تترون درجه یک اعلا اگر قصد خرید پارچه تترون اعلا و درجه یک دارید و می خواهید آن را از بهترین مارک و برند های ذکر شده تهیه و خریداری کنید، می توانید با ارتباط از این مجموعه بهترین پارچه را جهت دوخت انواع لباس به کار بگیرید. این پارچه ها خصوصیات بسیار مثبت و فراوانی داشته و همین موضوع باعث شده به پارچه های پرمصرف تبدیل گردد.

توزیع این محصول به صورت عمده به اکثر مراکز دوخت لباس انجام می شود از آنجایی که اکثر مراکز درمانی درخواست دهنده این پارچه ها هستند، معمولا به صورت عمده خرید و فروش آن انجام می‌ شود تا قیمتی مناسب داشته و خریداران بتوانند از تخفیفات ویژه محصول بهره مند شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما