فروشگاه عرضه پارچه تترون جنس درجه یک اصل

فروشگاه های زیادی به عنوان واسطه های دلالی عرضه پارچه تترون درجه یک و اصل در بازار به وجود آمده اند که به سادگی نمی توان به فروش پارچه تترون ارائه شده شان اعتماد کرد.
صحبت از واسطه و دلال می شود باید اولین اخطار ذهن شما سود مالی و منفعت پولی فروشنده باشد. هیچ واسطه و دلال بازاری قبل از سود خودش به مشتری فکر نکرده و در پی دلسوزی برایش نیست.
متاسفانه جملات بالا جزو قاعده و قانون فروش محصولات در ایران گشته است، در حالیکه با این قاعده موافق نیستیم و در این زمینه به این شکل کردن را درست نمی دانیم اما نمی توان واقعیت های بازار فروش انواع پارچه را نادیده گرفته و به آن اعتنایی نداشت.
بیایید زین پس در متن هایی که این سایت برای واسطه و دلال صحبت می شود آنها را بازاری هایی بدانیم که تنها به فکر خرید از سورس اصلی یا واسطی قوی تر و قدر تر هستند و تنها به فکر فروش پارچه ای هستند که خریداری نموده اند. برند یا شرکت و همچنین دفتری ندارند و عملا دقیقا به معنای دلال های ایرانی در زمینه فروش پارچه فعالیت دارند.

پارچه تترون درجه یک و اصل

اما پارچه های تترونی که به شما پیشنهاد می کنند حتما درجه یک و اصل نخواهند بود. بلکه لازم است تا شما حتما قبل از خرید خصوصا در حالت هایی که قصد خرید عمده پارچه تترون را دارید، به فکر تست کردن کیفیت و دیدن نمونه پارچه تترونی باشید که قرار است به شما فروخته شود.

پارچه تترون اصل

تشخیص پارچه تترون اصل

پارچه تترون اصل و درجه یک را به چه شکلی می توانیم تشخیص دهیم؟

  • آیا پارچه آهار خورده است؟
  • پارچه آبرفت دارد؟
  • رنگ پارچه با شستشو از بین خواهد رفت؟
  • وزن پارچه به چه اندازه ای با واقعیتی که فروشنده اعلام کرده نزدیک است؟

با پاسخ دادن به نکات و سوالات بالا در رابطه با کیفیت پارچه تترون به سادگی می توانید تصمیم گیری کرده و برای خرید اقدام نمایید.

منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما