فروشگاه بزرگ پارچه تترون رنگی

پارچه تترون رنگی یکی از پر طرفدارترین و پر کاربرد ترین انواع پارچه بوده که کاربردهای وسیع و متنوعی دارد. خرید پارچه تترون با تنوع رنگ زیاد در فروشگاه های ارائه دهنده پارچه به صورت حضوری و اینترنتی انجام شده و می توانید با توجه به نیاز خود و رنگ دلخواه از آنها استفاده نمایید.فروشگاه بزرگ پارچه تترون رنگی

پارچه تترون رنگی مناسب پیراهن

پارچه تترون رنگی مناسب پیراهن پارچه تترون نوعی از پارچه است که از ترکیب ویسکوز و پلی استر تشکیل شده. درصد نخ موجود در پارچه تترون متفاوت بوده و بر این اساس انواع متفاوتی از آن به وجود می آید. پارچه تترون درجه یک معمولا 40 درصد یا کمتر پلاستیک داشته و هرچه درجه پلاستیک یا پلی استر نخ ها بیشتر باشد کیفیت پارچه کمتر و پارچه براق تر خواهد بود.پارچه های تترون از نظر وزن نیز متفاوت بوده و میزان نازکی و کلفتی پارچه با همین امر شناخته می شود. بر اساس نوع استفاده از تترون های با وزن مختلف استفاده می گردد. در واقع وزن تترون ها به تراکم بافت تار و پود آنها بستگی دارد. برای تولید پیراهن مردانه با کیفیت تترون هایی با وزن بیشتر مناسب می باشند.

عرض پارچه های تترون نیز متفاوت بوده و از عرض 90 تا 3 متر در آن ها مشاهده می شود. برای تولید پیراهن مردانه اغلب از پارچه های عرض 150 سانتی متر استفاده می گردد در حالیکه برای ملحفه یا روتختی عرض 2 یا 3 متر گزینه خوبی است. رنگ بندی متنوع ساده تا انواع گلدار و چهارخانه آنها را مناسب کاربردهای مختلف می نماید. تترون های رنگی ساده برای تهیه پیراهن های مردانه متنوع کاربرد زیادی دارند و از ثبات رنگ خوبی در حین شستشو برخوردار می باشند. اگرچه انواع چهار خانه و راه راه نیز جهت این امر استفاده می شود.پارچه های تترون مزایای زیادی داشته که از آن جمله می توان خنک بودن،شستشوی آسان، تنوع و ثبات رنگ و عمر بالا را نام برد و همه این ویژگی ها تترون را به پارچه ای پر طرفدار تبدیل نموده است.

خرید پارچه تترون رنگی درجه یک

خرید پارچه تترون رنگی درجه یک پارچه های تترون بسیار محبوب و پر کاربرد هستند. از این پارچه ها در تولید انواع پیراهن،چادر و مقنعه، ملحفه، روتختی، لباس های فرم بیمارستانی یا شرکتی،مانتو و غیره استفاده می شود و بسته به نوع کاربرد ویژگی های متفاوتی خواهند داشت.

تترون ها با تنوع جنس، رنگ، طرح، وزن و نوع کاربرد طیف وسیعی از پارچه را ایجاد می نمایند. اگر شما هم به دنبال تنوع و خرید از مراکز معتبر هستید می توانید با مراجعه به این فروشگاه از تمامی محصولات متنوع ما در برندهای با کیفیت و مختلف مانند آیدین بافت، فخرتکس، بروجرد، سعادت، نانسی و فلورا بهره مند شده و با امکان خرید اینترنتی در هزینه و وقت خود صرفه جویی نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما