فروشنده پارچه تترون طرح دار جدید

تولیدی پارچه تترون طرح دار این محصولات را در کیفیتی بسیار عالی در اختیار تمامی مشتریان گرامی قرار می دهد که افراد بتوانند با دیده اغماض تصمیم‌گیری کنند و در صورت لزوم این محصولات را نیز با کیفیتی بسیار خوب تهیه کنند که از نظر قیمتی کاملا با یکدیگر متفاوت می باشد که شما باید در هنگام خرید دقت بسیار زیادی داشته باشید تا با مشکلات جدی روبرو نشوید و این امر موجب می شود که در هنگام سفارش کالا دقت زیادی داشته باشید و بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید

فروشنده پارچه تترون طرح دار جدید

مشخصات پارچه تترون طرح دار اعلا

مشخصات پارچه تترون طرح دار اعلا پارچه تترون رنگی یکی از پارچه های پرطرفدار و پرکاربرد است که دارای ویژگی هایی می باشد. این پارچه در طرح و رنگ های مختلف در بازار موجود است و برای دوخت بسیاری از لباس ها استفاده می شود. پارچه تترون دارای ویژگی های می باشد که آن را از سایر انواع پارچه متمایز کرده است. این پارچه از پر فروش ترین پارچه های موجود در بازار شناخته شده است و دلیل اصلی محبوبیت آن مقاومت و دوام آن در برابر شستشوی زیاد است. پارچه تترون ضد حساسیت است و استفاده از آن برای بدن هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

همچنین لطیف و خنک است و برای لباس های تابستانی مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ پارچه یک دست است و در رنگ بندی کامل در بازار موجود است. این پارچه بدن نما نیست و تراکم بافت استانداردی دارد. عمر بالا و مقاومت بالا در برابر سایش از دیگر ویژگی های مثبت آن می باشد که آن را به پارچه ای محبوب در بین افراد مبدل کرده است.

قیمت پارچه تترون طرح دار رنگی

قیمت پارچه تترون طرح دار رنگی خرید پارچه تترون درجه یک را به تمامی شما عزیزان توصیه می کنیم که از نظر قیمتی بسیار مناسب خواهد بود تا بتوانید خرید خود را از این طریق به راحتی انجام دهید و این امر موجب می‌شود که شما از آن به هیچ عنوان با مشکل روبرو نشویم و بتوانیم محصولاتی بسیار عالی و درجه یک را نیز تهیه کنید و آنها را مورد استفاده قرار دهید.

قیمت این محصولات به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که به صورت مترولوژی محاسبه می گردد و اگر شما عزیزان آنها به صورت کلی و آماده تهیه کنید تخفیفات بسیار خوبی برای شما در نظر گرفته خواهد شد که بتوانید با هزینه بسیار کم محصولاتی درجه یک را نیز تهیه کنید پارچه تترون نه اصل دارای کیفیتی فوق العاده عالی بوده و همچنین آنها ضد حساسیت می باشند شستشوی راحتی خواهند داشت که به همین دلیل بسیاری از متقاضیان عزیز این کالا را تهیه می‌کنند.

باید در هنگام تهیه کردن این محصولات دقت ویژه داشته باشید تا با مشکلات جانبی روبرو نشوید و این محصول دارای ضخامت متفاوت بوده است که هر کدام برای کار متفاوتی کاربرد داشته است. قیمت پارچه تترون در این مجموعه بسیار مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما