عمده فروش پارچه تترون بروجرد

عمده فروشی پارچه تترون بروجرد به پادشاهی بسیار پر کاربرد در صنایع مختلف می باشند به صورت عمده در وب سایت فروشگاهی خود در معرض فروش قرار داده است پارچه تترون با نام پارچه پیراهن شناخته می شود اما غیر از پیراهن مصارف عمده دیگری نیز دارد که در ادامه بیشتر به آنها اشاره خواهیم کرد مشتری می‌تواند جهت خرید این محصول از طریق این وب سایت اقدام نموده و محصول مورد نیاز خود را خریداری کند‌

عمده فروش پارچه تترون بروجرد

مزایای پارچه تترون بروجرد چیست؟

مزایای پارچه تترون بروجرد چیست؟ پارچه تترون همان طور که گفته شد به منظور استفاده در دوخت انواع مختلف لباس ها اعم از پیراهن استفاده می شود این کار چه مزایای بسیار زیادی دارد که مزیت های آن کاملاً بستگی به الیاف به کار رفته در آن دارد در واقع پارچه های ترکیبی از الیاف طبیعی و الیاف پلی استر می باشند که در سطح ترکیب آنها می‌تواند متفاوت باشد به همین دلیل مزیت های آن نیز به مراتب متفاوت می باشند.

  1. این پارچه که غالباً با نام پارچه پیراهن نیز معروف می باشد برای دوخت انواع مختلف پیراهن های مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرد مزیت این محصول برای دوخت پیراهن این است که پیراهن های دوخته شده به وسیله آن در جذب عرق بسیار موفق عمل کرده و هوا را به سهولت از خود عبور می دهند همچنین این پیراهن ها به راحتی شستشو و اتو کشی میشوند.
  2. قابلیت رنگ بندی بسیار بالای این پارچه نیز یکی دیگر از مزیت های آن به شمار می رود در واقع شما می توانید این پارچه را در دم ۹۰ الی ۱۵۰ طیف رنگی متفاوت مشاهده کنید.
  3. یکی دیگر از مزایای استفاده از این پارچه مقرون به صرفه تر بودن آن برای تولید لباسهای کودک و نوزاد می باشد در واقع لباس کودک به دلیل اینکه باید جنبه های حساسیتی آن کاملاً مورد توجه قرار بگیرند از پارچه تترون تولید می شود.

خرید پارچه تترون به قیمت عالی

خرید پارچه تترون به قیمت عالی هنگام خرید پارچه تترون حتماً به نسبت الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی استفاده شده در آن دقت کنید زیرا این ارزیابی هرچقدر که در درجات متفاوت تری استفاده شوند و مصرف پارچه تترون نیز به طیف خاصی از مصارف محدود می‌شود به عنوان مثال اگر این پارچه غالباً از الیاف مصنوعی در آن بهره گرفته شده باشد مناسب برای تولید چادر می باشد.

اما اگر بیشتر از الیاف طبیعی در آن بهره گرفته شده باشد مناسب برای دوخت انواع پیراهن و لباس بچه است بنابراین هنگام خرید این پارچه حتماً به این درصد و نسبت به دقت داشته باشید. همچنین قیمت پارچه تترون نیز بستگی به همین درصد متنوع دارد به هنگام خرید تترون ممکن است با قیمت های متفاوتی روبرو شوید که این قیمت ها بستگی به درصد الیاف طبیعی استفاده شده در پارچه دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما