عمده فروشی پارچه تترون فلورا

عمده فروشی پارچه تترون فلورا به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است چون عمده فروشان این محصول می توانند متنوع ترین رنگ ها و مدل ها را در اختیار مشتریان بگذارند و میزان سفارش گیری خود را افزایش دهند.

پارچه تترون در عرض های مختلفی مانند 200، 90، 150، 180و 300 سانتی متر تولید می شود که به وسیله الیاف پلی استر ویسکوز و فلامنت دوخته شده است که مصارف آن روز به روز افزایش می یابد.

عمده فروشی پارچه تترون فلورا

مشخصات اصلی پارچه تترون فلورا

مشخصات اصلی پارچه تترون فلورا مشخصات اصلی پارچه تترون فلورا شامل گزینه های زیر می شوند:

  • زیر دست لطیفی دارد.
  • ضد حساسیت می باشد.
  • خنک است.
  • تنوع رنگ فراوانی دارد.

پارچه فلورا تترون از 35 درصد پنبه و 65 درصد پلی استر ساخته شده است که زیر دست لطیف و لخت دارد و 150 سانتی متر عرض طاقچه های این نوع پارچه می باشد و 178 گرماژ آن است پارچه های تترون کاربرد فراوانی دارند که می توان به دوخت، ملحفه، مقعنه، پیراهن، خرج کار پوشاک، یونیفرم ارگان ها، لباس نوزاد، عروسک سازی، روختی و …. اشاره کرد.

پارچه تترون سفید بیمارستانی که یکی از نمونه های پارچه تترون می باشد چون در معرض ساییدگی و خوردگی قرار دارد باید تراکم بالایی داشته باشد این مدل پارچه به دلیل لطافت خاصی که دارد مورد استقبال بسیاری از ارگان ها مانند کادر نیروی دریایی، بیمارستان ها و نیروی هوای قرار گرفته است در برابر شست و شوی مکرر این نوع پارچه ثبات رنگ بالایی دارد و دچار تغییر رنگ نمی شود.

پارچه فلورا تترون تن خوری شیک و بسیار عالی دارد که در 60 رنگ تولید می شود که مطابق با تکنولوژی جدید جهانی و آخرین متد دنیا دوخته شده است در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که پاره فلورا بافت جدیدی دارد و دو نخ است به همین همیشه بازار گرمی دارد.

قیمت پارچه تترون فلورا سفید

قیمت پارچه تترون فلورا سفید قیمت پارچه تترون فلورا سفید با نوساناتی همراه می باشد و این به دلیل تغییرات نرخ ارز و تورم می باشد البته نوع خرید و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیرگذار هستند علاوه بر قیمت در هنگام خرید پارچه تترون باید به گزینه های زیر توجه نمایید.

  • رنگ و مدل پارچه را بر اساس نیاز خود خود خریداری نمایید.
  • عرض پارچه را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید به عنوان نمونه برای دوخت چادر جشن تکلیف می توانید عرض های 110، 300 و 150 سانتی متری را انتخاب و خریداری کنید.
  • مدل های چاپی و عروسکی آن را می توانید برای دوخت ملحفه خریداری کنید.
  • برای دوخت لباس های بیمارستانی زنانه و مردانه می توانید عرض های 300 و 150 سانتی متری را انتخاب و خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما