عرضه مستقیم پارچه تترون عرض 3 متر

پارچه یکی از اختراعات اولیه بشر بوده است که امروزه تنوع بسیار بالایی بدست آورده است و بیشتر افراد از آن برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می دهند. پارچه تترون که به پارچه پیراهنی نیز معروف است در عرض ۳ متر به صورت مستقیم ارائه داده می شود. این پارچه از الیاف ویسکوز و پلی استر تشکیل شده به همین خاطر کیفیت بالایی دارد. عرضه پارچه تترون عرض 3 متر به صورت مستقیم امکانپذیر می باشد که قیمت باور نکردنی دارد.

عرضه مستقیم پارچه تترون عرض 3 متر

کاربرد پارچه تترون عرض 3 متر

کاربرد پارچه تترون عرض 3 متر همانطور که می دانید پارچه تترون از نظر مقاومت و کیفیت سطح قابل قبولی دارد و برای دوخت پوشاک کارایی بالایی دارد می توان به جرات اعلام نمود که پارچه تترون پر مصرف ترین نوع پارچه به شنار می رود در ادامه کاربرد پارچه تترون عرض ۳ متر را برایتان بازگو می کنیم که شامل :

  • یکی از مهم ترین کاربرد این پارچه برای ملافه و استر تشک و لحاف کارایی دارد چون در عرض ۳ متر می باشد بدون هیچ گونه برشی آن را می توانید بدوزید و در هتل ها و مسافر خانه ها به صورت یک دست استفاده نمایید
  • از دیگر کاربرد پارچه تترون برای پیراهن های مردانه به کار برده می شود و چون کیفیت بالایی دارد اصلا اتو نمیخواهد و مقاومت خوبی دارد و می توانید مدت طولانی از آن استفاده کنید بدون اینکه تغییر رنگ نیز دهد.
  • پارچه تترون مناسب برای لباس کار و مانتو های مختلف نیز می باشد افراد با توجه به نیاز می توانند آن را در طرح ها و نقش ها خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. همچنین این پارچه اصلا آب نمی اندازد و تغییر سایز نمی دهد.
  • این پارچه به خاطر اینکه گرماژ خوبی دارد در تمام فصول استفاده می شود و برای دوخت شلوار نیز به کار برده می شود و چون ۳ متر است می توانید از آن استفاده کرده و به راحتی بدوزید.

شرکت تولیدی پارچه تترون اعلا

شرکت تولیدی پارچه تترون اعلا شرکت تولیدی پارچه تترون اعلا دارنده بهترین نوع پارچه می باشد که به خاطر مشخصات و ویژگی پارچه تترون دارد آن را به روش های مختلف تجاری به فروش می رساند و قیمت باور نکردنی دارد. این پارچه باکیفیت و اعلا به از طریق شرکت پارچه تترون ارائه می شود چون مستقیم از کارخانه به فروش می رسد قیمت باور نکردنی دارد

پارچه تترون کارایی بالایی دارد و بیشتر افراد از آن برای ملافه و لباس استفاده می کنند و به خاطر پر کاربرد بودن خریداران همیشگی زیادی دارد این شرکت پارچه با کیفیت با الیاف مناسب و مقاومی را ارائه می دهد. خریداران می توانند به صورت اینترنتی این کالا را در اندازه مختلف تهیه کنند و درب منزل تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما