صادرات عمده پارچه تترون پیراهنی کاشان

امکان صادرات پارچه تترون پیراهنی کاشان به بسیاری از کشور ها وجود دارد. صادرات عمده انواع پارچه تترون کاشان فرصت مناسبی برای معرفی و شناساندن منسوجات مرغوب ایرانی در بازار های جهانی است.
برای رسیدن به پارچه ای که هدف نهایی در صنعت نساجی است باید مواد اولیه را که الیاف است طی مراحلی که به آن مراحل تولید می گویند به پارچه تبدیل کرد. اولین مرحله، تولید نخ است که امروزه با روش مدرن و به کمک ماشین های ریسندگی تولید می شود.
در صنعت تولید پارچه در برخی از کارخانجات ممکن است که نخ را از سایر کارخانه ها تهیه کرده و در مقصد نهایی به انواع پارچه تبدیل کنند. در کارخانجات ریسندگی کاشان تمامی مراحل از تولید نخ تا تهیه پارچه در همان کارخانه مبدا صورت می گیرد که این امر مزایای بسیاری دارد.
مهم ترین مزیت آن قیمت تمام شده پارچه است که بسیار ارزان بوده و برای مشتری مقرون به صرفه است و تجاری که قصد صادرات منسوجات ایرانی به سایر کشور ها را دارند می توانند با کمک نساجی های کاشان، پارچه های مورد نظر خود را به صورت عمده و با قیمت پایین خریداری کرده و با سود بالایی در بازار های خارجی به فروش برسانند.
در میان انواع پارچه تترون کاشان، پارچه پیراهنی آن نیز بسیار معروف است. دلیل این شهرت بافت ریز و جنس لطیف این نوع پارچه است که موجب شده تولیدی های پوشاک جهت تهیه پیراهن مردانه به دنبال خرید عمده پارچه تترون پیراهنی کاشان باشند.
از طرفی سوراخ ها و فواصل بین تار و پود پارچه تترون پیراهنی بسیار ریز و به طور کلی غیر قابل مشاهده است که از بدن نما بودن پارچه جلوگیری کرده و آن را جهت دوخت البسه مختلف مناسب می کند.

منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما