سفارش پارچه تترون بیمارستانی عرض 3 متر

سفارش پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر از طرف بیمارستان ها بسیار زیاد می باشد زیرا که پارچه تترون بیمارستانی بسیار پر کاربرد بوده و در مراکز درمانی و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند. از پارچه تترون بیمارستانی می توان بارها استفاده کرد زیرا این پارچه بسیار مرغوب بوده و با شسته شدن ازکیفیت از جنس آن کاسته نمی‌شود. این محصول به دلیل پنبه ای و الیاف ای بودن جنس آن موجب حساسیت پوستی به بدنمان نمی شود.

سفارش پارچه تترون بیمارستانی عرض 3 متر

معرفی انواع پارچه تترون بیمارستانی

معرفی انواع پارچه تترون بیمارستانی پارچه تترون یک پارچه بیمارستانی به شمار می‌رود. نیمی از این پارچه ویسکوز و نیمی از آن نخ پنبه می باشد. از جنس پلی استر است پارچه تترون مرغوب کاملاً محکم است و به سادگی پاره نمی شود و هنگام پوشیدن کسی در آن احساس سنگینی نمی کند این پارچه ها ضد حساسیت هستند و کسانی که پوست حساسی دارند می توانند آن را بپوشند و در مقابل شستن بسیار مقاوم هستند پاره و یا تغییر رنگ نمی دهند و جنس روپوش های پزشکان و پرستاران از این پارچه ست.

معرفی انواع پارچه تترون بیمارستانی به شما کمک می‌کند که بتوانید در هنگام خرید از این پارچه اطلاعات کافی داشته باشید پارچه تترون انواع مختلف دارد تترون کشی، که کاملاً جنس مرغوبی دارد و حالت کشسانی دارد، پارچه تترون ساده در بیمارستان و روپوش ها رو تختی ها و لباس نوزادان استفاده می شود، پارچه تترون مقنعه، پارچه تترون ضد آب و پارچه تترون خارجی، که همه ی آنها بسیار محکم و لطیف بوده است. فروش پارچه تترون بسیار زیاد بوده است‌.

فروش پارچه تترون بیمارستانی مرغوب

فروش پارچه تترون بیمارستانی مرغوب در بیمارستان از پارچه تترون مرغوب برای تهیه ملحفه و انواع لباس های بیمارستانی در طرح های ساده استفاده می‌ شود. پارچه تترون به دلیل بافت الیافی و نرم و حساسیت بودن و خنک بودن برای لباس های بیمارستانی استفاده می شود. پارچه تترون همانطور که اشاره شد از الیاف و نخ تولید می شود به همین علت پارچه خنکی باشد.

جنس لباس بیمار باید بدن نما نباشد، باعث حساسیت پوستی نشود و بیمار در آن احساس راحتی کند پارچه تترون سفید برای لباس پرسنل دکتر و پرستار ها استفاده می شود و رنگ صورتی و آبی آن برای لباس بیماران مورد استفاده قرار می گیرد.

تترون به دلیل قابلیت شستشو بودن لطافت سبک بودن و هزینه مقرون به صرفه آن و همچنین داشتن رنگ بندی های متنوع تقاضای زیادی از طرف بیمارستان برای خرید آن وجود دارد‌. عکس رنگ آبی پارچه تترون برای بیماران آقا و از رنگ صورتی برای بیماران خانوم استفاده می کنند رنگ آبی سفید و صورتی پرکاربرد ترین رنگ ها هستند. فروش پارچه تترون بیمارستانی مرغوب بسیار رواج دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما