خرید بی واسطه پارچه تترون اصل

در ابتدا باید بدانید پارچه تترون اصل از رشته های نخی تولید می شوند.پلی استر یک نوع رشته مصنوعی محسوب میشود. در کارخانه های تولیدی کشورمان انواع تترون را بسته به نیاز خود در متراژ های متفاوت و رنگ های مختلف می توان یافت .پارچه های تترون اصلحساسیت آور نیستند و بسیار خنک اند به همین دلیل مناسب برای پیراهن های مردانه می باشد.

خرید بی واسطه پارچه تترون اصل

ویژگی های پارچه تترون اصل

ویژگی های پارچه تترون اصل پارچه‌های تترون اصل در کشور ما تولید می‌شود و کارخانجات نه تنها نیاز واردات این نوع پارچه را رفع کرده اند بلکه به مرحله صادرات نیز رسیده اند. این نوع پارچه در واقع بسیار سبک و خنک بوده و در رنگ‌های بیشماری تولید می‌شود .ترکیبات متفاوت پلی استر و پنبه و غیره را در خود دارد .از جمله مرغوبترین نوع پارچه های تترون را می‌توان پارچه های معروف بروجرد نام برد .

سالهاست که پارچه های تترون ایرانی آوازهایی در صنعت پارچه پیدا کرده‌اند .مهم‌ترین ویژگی‌های یک تترون اصل می‌توان به لطیف بودن و نرم بودن و بافت ظریف آن اشاره کرد. قیمت بسیار مناسبی دارد کیفیتش خوب است و دارای وزن سبک است.سادگی که این نوع پارچه ها دارند سلیقه امروزی ها را بسیار به خود جلب کرده و مناسب هر نوع دوختی می‌شود و این سادگی پارچه باعث می‌شود هم پارچه هم لباس دوخته شده به راحتی از مد نیفتد.

شومیز یکی از لباس های پر استفاده امروزی است که پارچه تترون می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای دوخت آن باشد با بالا رفتن قیمت پارچه های خارجی چه بهتر که با حمایت از تولید داخل از تترون های اصل داخلی استفاده کرد.پارچه تترون محبوبیت زیادی در بین تولیدکنندگان دارد.البته که کاربردهای فراوان دیگری نیز دارند از جمله :در بیمارستانها -چادر و مقنعه- لباس کودکان- لباس های فرم مدارس و ملحفه و …

قیمت پارچه تترون اصل ایرانی

قیمت پارچه تترون اصل ایرانی قیمت پارچه تترون اصل بسته به وزن و عرض پارچه -نوع رنگ به کار رفته در آن -درصد ترکیب ویسکوز و پنبه و برند تولیدی آن -ضمانت کالا و هزینه ارسال متفاوت است. تولید کنندگان عمده و اساسی پارچه تترون ایرانی درشهرهای مختلف وجود دارند.فروش پارچه تترون درجه یک طرفداران بسیاری دارد.تترون های صادراتی نیزبا کیفیت بالا در فروشگاه به فروش میرسد.

در این سایت نیز آماده همکاری با هر تولیدی لباس و روتختی و لباس‌های فرم بیمارستانی هستیم .با در اختیار گذاشتن بهترین پارچه چلوار با برند ایران پوپلین و برای پارچه تترون با برند های آیدین بافت، فخرتکس، بروجرد، سعادت، نانسی، فلور در خدمت شما هستیم می توانید از طریق همین سایت یا با تلفن های درج شده سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما