تولید پارچه تترون باکیفیت درجه یک

در سال نزدیک به 50 میلیون متر پارچه تترون باکیفیت درجه یک و مرغوب تولید می شود که با قیمت مختلف جهت فروش در بین مشتریان پخش می گردد.
50 میلیون متر پارچه متراژ کمی نیست تا تمامی مدل های مختلف ارائه شده را در یک سطح و رده دانست و به سادگی از بین انواع پارچه تترون ارائه شده جهت خرید انتخاب انجام داد. پارچه تترون عمدتا در بین تولیدکنندگان پیراهن مردانه و مغازه داران پارچه فروش خواهان و استقبال خواهد داشت که باید جوابگوی نیاز و خریدشان باشد.
اما از چه طریقی می توان کیفیت و درجه کیفی پارچه تترون را تشخیص داد و در زمینه خرید پارچه تترون تصمیم گیری کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید پارچه تترون

برای خرید پارچه تترون ابتدا راه های ساده تشخیص جنس آن را یاد بگیریم تا در خرید های آتی بتوانیم تصمیم گیری های بسیار عاقلانه تری انجام دهیم. کافیست پارچه تترون را از هم بکشید و سعی در پارچه کردن آن بر اثر کشیدن از هر دو طرف انجام دهید. اگر پارچه به سادگی تار و پودش از هم جدا شود قطعا نشان از تراکم پایین پارچه تترون است. اما اگر مقاومت خوبی نشان دهد وزن بالای پارچه و تراکم مناسبش را به شما اثبات می کند.

تولید پارچه تترون

سپس مرحله بعدی تست کردن شما جنس پارچه تترونی است که قصد خریدش را دارید کمی از آن را برش زده و بسوزانید تا خاکستر آن به شما نشان دهد که از جنس پلی استر و پلاستیک است یا قاطی الیافش پنبه و ویسکوز نیز به کار رفته است.
در مرحله نهایی رنگ پارچه تترون را تست کنید و آن را برای دو الی سه ساعت در یک لیوان آب قرار دهید تا ببینید آیا رنگ خود را از دست می دهد یا نسبت به آب مقاومت نشان داده و از مرحله رنگرزی و تکمیل خوب و کیفیت بالایی گذشته است.

تولید پارچه تترون

تولید پارچه تترون کار آسانی نیست که به سادگی بتوان در رابطه با تولیدکنندگان و کارخانه هایی که پارچه تترون عرضه می کنند نظر قطعی داد. لازم است تا محصولات هر شرکت را بررسی کرده و مرحله عمل را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس در رابطه با همکاری با این مراکز تصمیم قطعی و نهایی خود را بگیرید.

منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما