بزرگ ترین سایت فروشگاه اینترنتی پارچه تترون

بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی پارچه تترون، انواع جدیدترین این محصولات را با قیمت رقابتی در اختیار خریداران عمده قرار می دهد. مزایای خرید انواع پارچه از سایت ها و فروشگاه های آنلاین منجر به استقبال بی نظیر فعالین داخلی و هم چنین صادر کنندگان شده است. پارچه تترون به عنوان یکی از پرمصرف ترین ها در صنعت تولید پوشاک و لباس دارای تنوع بالایی بوده و به همین جهت تهیه آن نیازمند شناخت دقیق تولید کنندگان، تامین کنندگان و ویژگی های کیفی پارچه است. به عنوان خریدار چه مراکزی را برای تهیه عمده انواع پارچه تترون مورد نظر خود انتخاب خواهید نمود؟

بزرگ ترین سایت فروشگاه اینترنتی پارچه تترون

بزرگ ترین سایت خرید و فروش پارچه های تترون

بزرگ ترین سایت خرید و فروش پارچه های تترونپارچه تترون ترکیبی از الیاف های پلی استر و ویسکوز پنبه با درجات کیفی مختلف است. هرچقدر که نخ های پنبه ای به کار رفته در تولید بالاتر باشد به همان میزان کیفیت و قیمت فروش آن نیز افزایش می یابد.

کیفیت پارچه تترون تولیدی در کارخانجات بر اساس تراکم بافت تار و پود آن مشخص و تعیین می شود. بر اساس این ویژگی انواع مختلفی از پارچه های تترون تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند.

امروزه خرید و فروش پارچه تترون از طریق سایت و فروشگاه های اینترنتی بسیار مرسوم است. علت این امر را می توان در تنوع تولید، بالا بودن میزان تقاضا و مزایای خرید آنلاین جستجو نمود.

در نظر داشته باشید که بزرگ ترین سایت های فعال در زمینه عرضه و فروش پارچه های تترون اغلب تامین کننده مستقیم، نمایندگی های فروش یا شرکت های تولیدی این محصول هستند.

خرید اینترنتی و آنلاین پارچه تترون

خرید اینترنتی و آنلاین پارچه تترونکاربرد پارچه تترون به واسطه خنک بودن و جنس لطیف آن بسیار زیاد است. از انواع پارچه تترون با گرماژهای مختلف برای دوخت انواع پیراهن های مردانه، مانتو، شلوار، لباس های بیمارستانی، ملحفه و … استفاده می کنند.

از جمله ویژگی های این مدل پارچه ها که موجب گسترش استفاده از آنها در طول سال های متمادی شده است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تنوع طرح و رنگ
  • لطافت و ظرافت پارچه
  • قابلیت شستشوی آسان و سازگاری با انواع شوینده ها
  • ضد حساسیت و خنک بودن پارچه تترون
  • قیمت مناسب و ارزان

خرید پارچه تترون به صورت اینترنتی نیز دلیلی بر افزایش تقاضا برای تهیه آن به ویژه از سوی تولیدی های لباس شده است. اکثر تولیدی های بزرگ به صورت مستقیم و بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق سایت های آنلاین اقدام به سفارش نوع پارچه مناسب و مورد نظر خود می نمایند.

تفاوت قیمت خرید عمده پارچه تترون با قیمت خرید جزئی

تفاوت قیمت خرید عمده پارچه تترون با قیمت خرید جزئییکی از عوامل تاثیرگذار بر تعیین قیمت پارچه تترون میزان سفارشات مشتریان و شیوه سفارش است. در سفارش های عمده به علت بالا بودن حجم خرید و سفارش مستقیم از طریق کارخانه تولیدی یا تامین کننده، قیمت ها به مراتب ارزان تر از خرید متری یا جزئی پارچه ها خواهد بود.

توجه کنید که علاوه بر این فاکتور برخی عوامل کیفی و کمی دیگر نیز تاثیر زیادی بر تعیین قیمت و نرخ فروش انواع پارچه تترون در بازار دارند که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • قیمت روز مواد اولیه تولیدی مانند رنگ و نخ
  • نوع گرماژ و عرض های مختلف پارچه
  • طرح دار یا ساده بودن پارچه
  • هزینه های جانبی تولید مانند دستمزد کارگران
  • برند شرکت تولید کننده

قابل ذکر است که قیمت عمده پارچه تترون همواره در خریدهای مستقیم از کارخانجات به واسطه عقد قرداد سالیانه جهت خرید همواره بسیار پایین خواهد بود که برای خریداران عمده به ویژه شرکت های صادر کننده مناسب می باشد.

کارخانه تولیدی پارچه های تترون در تهران

کارخانه تولیدی پارچه های تترون در تهرانیکی از فاکتورهای مهم که باید در هنگام خرید به آن توجه شود، عرضه پارچه است. در کارخانه های تولید پارچه تترون معمولاً محصولاتی را با گرماژهای 150 تا 190 و تنوع رنگی بسیار بالا تولید می شود.

به طور معمول این پارچه های پرمصرف از نظر تنوع رنگ، بیش از 150 نوع مختلف را شامل می شوند اما کارخانه های تولیدی معتبر در تهران و برندهای حرفه ای، اغلب حدود 40 تا 90 رنگ مختلف را برای رنگرزی این پارچه ها در نظر می گیرند.

بعد از گرماژ و تنوع رنگی، عرض پارچه تترون نیز برای خریداران موضوعی با اهمیت است. انواع این محصول با عرض های 90، 150 و 180 سانتی متر، 2 و 3 متری تولید می شوند. به عنوان مثال پارچه تترون بیمارستانی با رنگ های آبی، صورتی و سبز اغلب با عرض های 90 و 150 سانتی متری مورد استفاده قرار می گیرند.

عرضه عمده پارچه های تترون بیمارستانی

عرضه عمده پارچه های تترون بیمارستانیپارچه تترون بیمارستانی نسبت به مدل های معمولی اغلب دارای گرماژ، تراکم و قیمت پایین تری می باشد. از این نوع پارچه ها اغلب برای تولید و دوخت انواع لباس یکبار مصرف مناسب اتاق عمل، ماسک، لباس بیماران، ملحفه و تشک استفاده می کنند.

خریدار پارچه تترون به خوبی باید با ویژگی های انواع این محصول آشنایی کامل داشته باشد تا در نهایت نمونه مناسب با فعالیت خود را انتخاب نماید. به عنوان نمونه انواع پارچه تترون طرح دار اغلب برای دوخت پیراهن های مردانه یا مانتو و شلوار مورد استفاده قرار می گیرد.

این در حالی است که انواع پارچه های تترون بیمارستانی با رنگ های روشن و ساده مانند آبی و صورتی تولید می شوند و از نظر تراکم بافت و کیفیت نیز در سطح پایین تری نسبت به مدل های دیگر قرار دارند.

صادرات پارچه های بیمارستانی از ایران

صادرات پارچه های بیمارستانی از ایرانصادرات پارچه تترون به کشورهای هدف باید با در نظر شرایط مختلف مانند نیاز بازار هدف، هزینه های صادراتی، نوع پارچه مناسب برای صادرات و توجه به استانداردهای صادارتی مانند نحوه بسته بندی محصول صورت گیرد.

بنابراین برای ترغیب خریداران خارجی، کسب سهم نسبی بازارهای جهانی و افزایش سود تهیه کاتالوگ به صورت حرفه ای، شناخت شرکت های تولیدی با برندهای معتبر و ارتباط با نمایندگی پارچه تترون توصیه می شود.

در نظر داشته باشید که هر چقدر تنوع پارچه های عرضه شده و کیفیت آنها بالا و در مقابل قیمت خرید پایین تر باشد، جلب رضایت مشتریان صادراتی انواع پارچه های بیمارستانی و نمونه های پرفروش دیگر آسان تر خواهد بود.

خرید پارچه بیمارستانی تترون با قیمت ارزان

خرید پارچه بیمارستانی تترون با قیمت ارزانبرای خرید پارچه بیمارستانی تترون با قیمت ارزان و رقابتی ابتدا باید ویژگی های کیفی و کمی این محصولات را به خوبی شناسایی نمایید. سپس بررسی کنید که در هر منطقه از کشور تقاضا برای کدام نوع از این پارچه ها بیشتر است.

از جمله دلایلی که استفاده از پارچه های تترون را در بیمارستان ها نسبت به ارقام دیگر افزایش داده است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت شستشوی آسان
  • سبک و لطیف بودن
  • امکان استفاده بیش از یکبار به علت مقاومت در برابر مواد شوینده
  • قیمت ارزان و مناسب

خرید عمده و ارزان انواع پارچه تترون بیمارستانی، پارچه های پیراهنی، مانتویی و … با تنوع رنگی بالا از بزرگترین فروشگاه اینترنتی پارچه تترون و نمایندگی های آنلاین افزایش حاشیه سود و کسب سهم نسبی بازار را به همراه خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما