بازار پخش انواع پارچه تترون رنگی

انواع پارچه تترون رنگی به سبب تنوع بیش از 90 رنگ زیبا و جذاب، برای دوخت محصولات مختلفی استفاده می شود که بازار فروش خوبی را برای آنها رقم زده و پخش و عرضه مستقیم این منسوجات توسط عمده فروشی ها صورت می گیرد.
در کنار تولید پارچه های تترون طرح دار، انواع پارچه تترون رنگی ساده نیز در کارخانجات داخلی کشور تولید می شود که تنها از یک رنگ در بافت آن استفاده شده است. این منسوجات به دلیل تک رنگ بودن، بیشتر برای دوخت پیراهن مردانه کاربرد دارد. علاوه بر آن برای دوخت لباس فرم مدارس نیز از پارچه های تترون رنگی استفاده می شود که گسترش موارد مصرف این پارچه، بازار فروش آن را بسیار داغ کرده و کارخانجات تولید کننده را بر آن داشته تا به پخش مستقیم و گسترده منسوجات خود جهت تامین نیاز مشتریان بپردازند.
انواع پارچه رنگی که جهت دوخت لباس فرم مدارس استفاده می شود باید از الیافی با ضخامت و استحکام مناسب تهیه شده باشند. زیرا این پارچه ها به طور مکرر توسط دانش آموزان استفاده شده و همچنین حداقل هفته ای یکبار باید با مواد شوینده شسته شود. به همین دلیل حفظ انسجام بافت پارچه و مقاومت آن در برابر کشش و پارگی از مهم ترین ویژگی های پارچه تترون است که باید در تولید آن مورد توجه قرار گیرد.
مصارف متعدد انواع پارچه تترون رنگی ساده، موجب شده تا در تمام طول سال و فصول مختلف از بازار فروش خوبی برخوردار باشد و همواره تولیدی های پوشاک که به عنوان مشتریان اصلی این منسوجات شناخته می شوند، در پی خرید عمده آن باشند.

منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما