مرکز پخش انواع پارچه تترون پیراهنی خط دار

از جمله مراکز پخش انواع پارچه تترون پیراهنی، بازار پوشاک ایران است که جدیدترین نمونه های پارچه خط دار، چهارخانه، کج راه و گلدار را با نرخ کارخانه عرضه می کند.
هر شخصی برای خرید پیراهن به یک سری از ویژگی های آن توجه می کند. مطمعناً مهم ترین ویژگی هر پیراهنی، جنس و نوع پارچه آن است. پارچه تترون از جمله پارچه های پر کاربرد در دوخت پیراهن است و دارای مزیت هایی است که آن را برای دوخت پیراهن مناسب می کند. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که پارچه پیراهنی تترون چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ویژگی های پارچه تترون پیراهنی

وجود رنگ ها و طرح های متنوع و گوناگون پارچه تترون موجب شده تا مشتریان از بین آنها، به راحتی پارچه ای هماهنگ با رنگ صورت و باب سلیقه خود را بیابند. پارچه های خط دار یکی از نمونه های پارچه تترون است که بیشترین کاربرد آن، جهت دوخت پیراهن مردانه است.
پارچه های تترون را با عرض و پهنای مختلف تهیه می کنند که بهترین عرض برای دوخت پیراهن، عرض 150 سانتی متری است. دلیل استفاده از این پهنا جلوگیری از تلفات پارچه است.
گرماژ پارچه از جمله عواملی است که در هنگام خرید پیراهن باید به آن توجه کرد. پارچه های پیراهنی که گرماژ پایین دارند بدن نما بوده و به طور کلی نازک هستند. گرماژ 190 برای پارچه های تترون پیراهنی، گرماژ مناسبی است.
زیر دست نرم و لطیف پارچه تترون از دیگر عوامل انتخاب آن برای دوخت پیراهن است. از آنجایی که پیراهن در تماس مستقیم با پوست است باید پارچه ای صاف، نرم و فاقد هرگونه زبری داشته باشد که خوشبختانه این ویژگی نیز به خوبی در پارچه تترون قابل لمس است.
امروزه کارخانجات برای دسترس پذیر بودن محصولات خود برای مشتریان، آنها را از طریق مراکز پخش آنلاین و سایت های اینترنتی به فروش می رسانند. از جمله این مراکز سایت بازار پوشاک ایران است که با حذف واسطه و خرید مستقیم از کارخانه، انواع پارچه تترون پیراهنی با طرح های: خالدار، خط دار و راه راه، چهارخانه و ساده را با قیمت ارزان به سراسر کشور عرضه می کند.

منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما