قیمت پارچه تترون ساده رنگی

یکی از مهمترین و پرکاربردترین انواع پارچه که امروزه لباس و منسوجات متعددی را با استفاده از آن تولید می کنند؛ پارچه تترون می باشد. این پارچه متشکل از نخ ویسکوز بوده و دارای عرض های متفاوتی است که از آن جمله می توان پارچه تترون عرض 90، عرض 150 و 180 را نام برد. همچنین باید اضافه کنیم این پارچه؛ در رنگ های متنوع نیز قابل مشاهده و انتخاب خواهد بود. اکنون امکان سفارش پارچه تترون ساده رنگی فراهم آمده و می توانید آن را مطابق با مناسب ترین قیمت پارچه تترون تهیه نمایید.

قیمت پارچه تترون ساده رنگی

ویژگی های پارچه تترون ساده

ویژگی های پارچه تترون ساده به طور کلی پارچه دارای تنوع بسیار زیادی بوده و اگر قرار به ارائه لیست تمامی پارچه ها باشند؛ شمار زیادی را در بر خواهند گرفت؛ اما از بین انواع آن، نوعی که بیش از همه مورد توجه و استفاده قرار گرفته، پارچه تترون می باشد که از الیاف ویسکوز پلی استر در بافت و تولید آن بهره برده اند.

گفتنی است این پارچه که متشکل از بهترین الیاف می باشد؛ نه تنها در حوزه پوشاک؛ بلکه در بخش های دیگر نیز مورد استفاده واقع شده و انواع ملحفه و ملزومات هتلی و بیمارستانی، عروسک، چادر و غیره را با تکیه بر آن می دوزند، در ادامه می خواهیم نگاهی داشته باشیم بر ویژگی های پارچه تترون ساده که عبارتند از:

  • پارچه تترون ساده بر خلاف پارچه های کشی؛ قابلیت کشسانی نداشته و ساختاری نرم را به همراه دارد.
  • لطافت را می توان به طور محسوس از این پارچه لمس کرد.
  • به طور کلی پارچه تترون خنک به نظر رسیده؛ اگرچه در گرماژهای مختلف آن؛ درصد خنکی، متفاوت خواهد بود.
  • معمولاً از آن به منظور دوخت انواع لباس خدمه؛ لباس راحتی خانگی و لباس های بچه گانه استفاده نموده و در مجموع مصارف بسیاری را می توان از آن این پارچه دانست.

سفارش پارچه تترون ساده ارزان

سفارش پارچه تترون ساده ارزان با توجه به کاربردهای بسیاری که از پارچه تترون به عمل آمده و حوزه های مختلف برای پیشبرد تولیدات خود نیازمند این محصول می باشند؛ لذا همچنان تقاضا برای پارچه تترون در سطح بالایی قرار داشته و بازار عرضه این پارچه نیز همیشه داغ و به راه می باشد؛ پس خیلی راحت می توانید اقدام به سفارش پارچه تترون عمده کرده و از پارچه تترون ارزان و البته مناسب از لحاظ کیفیت بهره مند شوید.

اما پیش از آنکه این محصول را تهیه نمایید؛ لازم است بگوییم پارچه تترون توسط گروه های تولیدکننده بسیاری تولید و به بازار ارائه شده است که از آن جمله می توان پارچه تترون آیدین بافت را نام برد؛ این محصول از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و با خاطری آسوده می توانید آن را انتخاب کرده و به لیست سفارشات خود اضافه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما