فروش عمده جنس مرغوب پارچه تترون

آیا می دانید جنس مرغوب پارچه تترون برای فروش عمده متعلق به کدام برند است؟ از دید مخاطبین و خریداران پارچه تترون کدام جنس مرغوب تر است؟
پارچه تترون مدل های بسیار مختلفی دارد، که هر چقدر درصد نخ، کتان یا پنبه آن بیشتر باشد مرغوبیت بهتری دارد اما در ایران معمولا پلی استر ویسکوز بافته می شود و مرغوب ترین جنسی که در کارخانجات کشور تولید می شود 35/65 است که برای پیراهن های جعبه ای فروش فوق العاده ای خواهد داشت.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

جنس پارچه تترون

اما شاید بخواهید نحوه تشخیص جنس پارچه تترون را بدانید و زین پس هنگام خرید پارچه تترون با دقت و توجه بیشتری عمل کنید.
کافیست یک تار یا پود از پارچه را بردارید و آن را بسوزانید، دقیقا عین فرآیندی که برای تشخیص کیفیت پارچه فاستونی انجام می دهید، اینجا هم همین کار را تکرار خواهید کرد. اگر سوختن آن شبیه پنبه باشد که مشخص است درصد ویسکوز بالایی داشته و اگر با الیافی پلاستیکی و بوی پلی استر روبرو شدید بدانید که درصد بالای این پارچه تترون فلامنت یا مواد است.

فروش پارچه تترون

البته به وقتی به عکس بالا می اندیشید متوجه خواهید شد که نحوه بافت تار و پود آن نیز مهم است، هرچقدر کیفیت بافت پارچه تترون و تراکم قرار گرفتن تار و پود آن بالاتر باشد پارچه ضخیم تر است و دیگر وقتی آن را جلوی چشمان خود بگیرید پشتش معلوم نخواهد بود.

فروش پارچه تترون

اگر قرار است برای خرید پارچه تترون از طریق سایت های اینترنتی یا نمایندگی های فروش اقدام کنید، پیشنهاد ما دیدن کالیته رنگبندی یا حداقل جنس زیردست آن است تا مطمئن شوید قیمت و نرخ فروشی که برای پارچه تترون در نظر گرفته شده است از نظر انصاف خوب است یا اینکه نه؟

منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما