فروشگاه پارچه تترون نانسی کیلویی

فروشگاه پارچه تترون نانسی کیلویی بصورت اینترنتی آمادگی آن را دارد که با انواع مشتريان از جمله مشتريان شرکت ها و کارخانه ها و ادارات، همکاری لازم جهت فروش با تخفیف ویژه و کیفیت مناسب را داشته باشد.جهت آشنایی با خواص نخ به کار گرفته شده در پارچه تترون و استعلام قیمت پارچه تترون رنگی می توانید با مجموعه ما در تماس باشید.

فروشگاه پارچه تترون نانسی کیلویی

رنگ بندی پارچه تترون نانسی

رنگ بندی پارچه تترون نانسی پارچه های طبیعی به دلیل سازگاری با محیط زیست ارزشمند هستند ، اما دارای معایبی هستند: برخی از انواع تحت تأثیر عوامل خارجی قدرت خود را از دست می دهند ، کوتاه مدت هستند و کاربرد کمتری دارند (به راحتی خرد می شوند ، پاره می شوند ، کوچک می شوند) و تولید آنها مستلزم هزینه های بالایی است.

بنابراین هزینه محصول نهایی بیشتر خواهد بود. در این رابطه ، دامنه کاربرد مواد طبیعی اغلب محدود است. مصنوعی بسیار بادوام هستند ، اما از نظر مواد بهداشتی از مواد طبیعی پایین تر هستند – بدن عملاً در آن “نفس نمی کشد”.

ترکیب پارچه های مخلوط شامل مواد اولیه طبیعی و مصنوعی در نسبت های مختلف است. آنها خواص مثبت هر دو نوع الیاف را ترکیب می کنند.

پارچه تترون نانسی دارای ویژگی های زیر است:

  • دوام
  • تنفس پذیری
  • استحکام و قدرت
  • سهولت استفاده
  • ضد گرد و غبار (با چگالی بالا)
  • ثبات ابعادی
  • قدرت رنگرزی
  • ضد استاتیک
  • رطوبت را جذب نمی کند
  • انواع کثیفی ها از جمله خون را دفع می کند.

تولیدکنندگان اصلی این پارچه چین و کره جنوبی هستند.در برخی مناطق ، دوام ، ظاهر خوب و بهداشت خوب از ملزومات اصلی برای خواص پارچه است. به عنوان مثال ، برای دوخت لباس های شرکتی و کاری.

لباس کار باید راحت باشد ، کارمند باید در آن احساس راحتی کند ، بدن باید “نفس بکشد” ، در حالی که باید مرتب به نظر برسد ، چین و چروک نداشته باشد و نخ کش ایجاد نکند. همه این الزامات به طور کامل توسط پارچه نانسی تترون برآورده می شود.

علاوه بر این ، چنین پارچه ای به راحتی شسته می شود و حتی پس از شستشوهای مکرر شکل خود را از دست نمی دهد. هنگامی که بافت با آغشته سازی های ضد آب درمان می شود ، پارچه در برابر خاک مقاوم می شود ، این امر به ویژه برای کارکنان سرویس مهم است. لباس های پزشکی (لباس ، پیراهن) ساخته شده از مواد شیمیایی با پردازش ، خون را دفع می کند ، در برابر شستشو های متعدد و حتی ذرات پراکنده شده از جوش مقاومت دارند.

فروش پارچه تترون نانسی رنگی

فروش پارچه تترون نانسی رنگی فروش پارچه تترون نانسی رنگی بصورت اینترنتی با استقبال گسترده مشتریان حوزه شرکت ها واقع شده است به دلیل استحکام بالای این پارچه و عدم جذب رطوبت و آلودگی ان توانسته موقعیت خوبی را نسبت به سایر پارچه های موجود در بازار برای مشتریان خود ایجاد کند. برای اطلاع و مشاوره گرفتن درباره پارچه می توانید با همکاران بازرگانی واقع در مجموعه ما تماس و شرایط لازم همکاری را جویا شوید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما