فروشندگان پارچه تترون خام درجه یک

پارچه تترون خام یکی از بهترین و پرکاربردترین پارچه هایی است که از آن بسیار استفاده می‌شود این پارچه به دلیل کیفیت بالا و الیاف خنکی که در آن به کار برده می‌شود بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

چنانچه قصد خرید این پارچه را دارید به سایت ما که یکی از فروشندگان پارچه تترون خام درجه یک می باشد مراجعه کنید و این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

فروشندگان پارچه تترون خام درجه یک

مصارف عمده پارچه تترون خام

مصارف عمده پارچه تترون خام پارچه تترون خام از شناخته شده ترین پارچه هایی این است که امروزه با ظرافت و بافت منحصر به فردی که دارد حرف فردین از این پارچه ها برای تولید انواع لباس استفاده می کنند این پارچه از الیاف پل استرویسکوزتهیه می‌شود.

پارچه تترون خام در عرض های مختلف تولید می شود و همچنین این پارچه در متراژ ۴۰ متری طاقه پیچی تولید و به دست مصرف‌کننده می‌رسد و به دلیل بافت و ظرافت خاصی که دارند برای پیراهن‌مردانه از آن استفاده می شود این پارچه بسیار خنک و به خوبی عرق بدن را به خود جذب میکند.

پارچه تترون اعلا پارچه هایی هستند که میزان الیاف مصنوعی که در آن به کار برده می‌شود بیشتر از پنبه است این پارچه به دلیل بافت ساختاری که دارد برای تهیه پیراهن و چادر گزینه خوبی می باشد.

این پارچه ها به چند دسته تقسیم می شوند . تترون ساده، تترون بیمارستانی، تترون پیراهنی ،تترون کشی. تترون ساده به پارچه هایی گفته می شود که در برابر شستشو و مقاوم هستند و به دلیل ظرافتی که دارند از آنها برای تهیه لباس بچه برای مصارف خانگی استفاده می شود.

تترون بیمارستانی همانطور که از اسم آن پیداست برای لباسهای بیمارستان در انواع رنگ های مختلف تولید و استفاده می‌شوند این پارچه ها به دلیل لطافت و نرمی خاصی که دارند باعث حساسیت های پوستی نمی‌شوند و گزینه مناسبی برای لباسهای بیمارستان هستند.

پارچه های تترون پیراهنی میان انواع پارچه های تترون مصرف بالاتری دارند و در طرح های بسیار متنوعی تولید شده و از آن استفاده می شود و همچنین تترون کشی به صورت کشی تولید می‌شود و از آن در موارد بسیاری استفاده می‌شود. همچنین مصارف عمده پارچه های تترون خام در انواع لباس ها و مصارف خانگی استفاده می شود.

سفارش پارچه تترون خام اعلا

سفارش پارچه تترون خام اعلا برای سفارش پارچه تترون خام اعلا باید به کارگاه تولیدی آن مراجعه کنیم و این پارچه را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نماییم تولیدکنندگان این پارچه این محصول را با بهترین شکل و بهترین مرغوبیت و کیفیت تولید می‌کنند و آن را به دست مصرف کننده می رسانند.

درکشور ما کارگاه‌های تولیدی زیادی وجود دارد که این پارچه را تولید و به بازار عرضه می‌کنند این پارچه در طرحها و رنگهای مختلف تولید و برای انواع لباس و مصارف دیگر استفاده می شود بهترین راه برای خرید این پارچه خرید به صورت اینترنتی می باشد که از نظر هزینه و زمان برای ما بسیار به صرفه تر و بهتر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما